§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług medycznych i kosmetologicznych świadczonych w The Beauty Clinic and Academy oraz The Beauty Cosmetology zwanym dalej Gabinetem”.
- Gabinet świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-20:00 oraz w soboty od 10.00-15:00 a także inne wybrane dni tygodnia i w wybranych godzinach zgodnie z harmonogramem wizyt dostępnym na stronie thebeautyclinicandacademy.booksy.com
- Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Gabinetu, zwaną dalej „Usługą”.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Na terenie całego Gabinetu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt i dzieci na teren Gabinetu.
§ 2 Definicje
- Klient/Pacjent – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
- Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient/pacjent, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
- Usługodawca – oznacza: w przypadku usług wykonywanych przez lekarzy The Beauty Clinic and Academy SP z o.o., NIP 5882505324 Dane kontaktowe: adres e-mail: kontakt@thebeautyclinic.pl, a w przypadku usług kosmetologicznych The Beauty Cosmetology SP z o.o., NIP 5882504537
§ 3 Klienci
- Klientem Gabinetu jest osoba pełnoletnia.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§ 4 Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług podanym na stronie.
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed każdorazowym wykonaniem usługi klient informowany jest o jej cenie a przy wykonywaniu kilku usług na jednej wizycie o całkowitej cenie za wszystkie wykonywane usługi.
- Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
§ 5 Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty bezpośrednio w gabinecie, pod nr telefonu 786 324 424, przez msg Facebook, wiadomości prywatne Instagram oraz za pośrednictwem aplikacji BOOKSY.
- Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
§ 6 Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów i zapoznania się ze zgodami na zabieg.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1-godzinnym.
- Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 15 minut, w miarę możliwości bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Gabinetu.
§ 7 Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
- Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz na stronie https://thebeautyclinic.pl/cennik/
- W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: gotówką, kartą płatniczą, BLIKIEM.
- Gabinet posiada w ofercie sprzedaż Voucherów Podarunkowych. Voucher może być wypisany na wybrany zabieg, bądź określoną kwotę (jawną lub ukrytą). Termin realizacji Voucheru wynosi 365 dni od daty zakupu. Voucher nie podlega wymianie pieniężnej. Termin wizyty ustalany jest na miejscu w Gabinecie lub telefonicznie, przy czym należy uwzględnić czas ważności Voucheru. Proponujemy umawiać wizytę z wyprzedzeniem.
§ 8 Standardy pracy Gabinetu
- Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
§ 9 Obowiązki Usługodawcy
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
- przeprowadzić z Klientem wywiad medyczny dotyczący jego stanu zdrowia,
- odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- do przedstawienia Klientowi możliwych do przewidzenia skutków ubocznych, wykluczenia przeciwskazań do wykonania Zabiegu oraz przekazania zaleceń pozabiegowych
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
- do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 10 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz kontakt z nim oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej bezpośrednio w gabinecie lub na adres email: kontakt@thebeautyclinic.pl
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11 Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinecie, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Gabinecie.
- Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny w Gabinecie i okazywany na każdą prośbę Klienta.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.